Ocak 17, 2013

Gökhan Semiz ( 12/01/1969 - 17/01/1998 )


Sen aramızdan ayrılalı bugün 14 yıl olmuş. Tam bir balık hafızalı olmama rağmen o günü çok iyi hatırlıyorum. İlk defa bir ünlüye bu kadar üzülüyordum. Nedenine de bir türlü anlam veremiyordum. Belki de benim için o zamanlarda ekrandaki en sıcak, en içten, en eğlenceli yüz olduğun için. Belki deli sözlerinde bir fark yarattığın için, belki gülen gözlerin için. Belki de ölmeden kısa bir süre önce “Hele bir de sen yoksun ya İstanbul’da” diye bir şarkı yaptığın için. Her şarkı sözünle yüzümde bir tebessüm bırakabildiğin için. Hadi be Abi be gebertelim şu parçayı diye başladığın için…
Beni bir yerlerde duyuyorsan şu hayatta en sağlam hayranın bendim sanırım. Neden bilmiyorum ama seni çok farklı sevdim ben…
O dönem için nasıl da farklı bir tarzdı Grup Vitamin. Bir pop patlamasıdır gidiyordu o zamanlarda. Ama Vitamin tamamen bu furyadan farklı bir statüde yer alıyordu. Hem sözleriyle çok eğlendiriyor; hem de sağlam bir altyapı ile karşımızda duruyorlardı. Bir keresinde Emrah ya da Selçuk anlatmıştı (Grubun diğer üyeleri) her şeyin nasıl başladığını: Sen konservatuarın kantininde oturup, gitarını da eline alıp kinayeli kinayeli besteler yapıyormuşsun. Herkes de etrafında pervane. Okulda baya popüler olmuşsun. İşte onlarla da bu popülerlik döneminde başlamışsınız bir şeyler yapmaya. Elbirliğiyle hala beni eğlendirebilen, dinleyince mutlu eden Turkish Kovboylar, İsmail, Takmayacaksın, Al aşkını Sok Gözüne Gözüne gibi bir sürü güzel şarkı yapmışsınız.
Başkalarını bilmem ama benim için asla yerin doldurulamadı. Çünkü her şeyden önce Sen çocuk yaşlarımızda; ben ve akranlarım için bir kimliktin, bir stil, bir duruş.. Hem kendine has görünümünle hem de sözlerinle bizim için yeni bir fikir oldun, bizlere farklı bir bakış açısı sundun. Bunun için gidişin çok erken oldu, bunun için hala unutamadık seni ve unutamayacağızda.. Arkanda kalıcılığını, seni hep hatırlatacak eserleri bıraktığın için sonsuz teşekkürler. Birgün başka bir evrende yeniden görüşebilmek ümidiyle Çocukluk KAHRAMANIM….

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...